By admin on November 11,2011 • 70 Comments on Harry

Harry Styles (born 1 February 1994 (ageΒ 18) from Holmes Chapel, Cheshire, England, a student at Holmes Chapel Comprehensive School. Styles was the lead singer for the band White Eskimo with band members lead guitarist Haydn Morris, bass guitarist Nick Clough and drummer Will Sweeny. Styles auditioned with “Isn’t She Lovely” and received positive comments from two of the three judges present at his audition, with Louis Walsh having doubts on whether he was ready to progress in the competition. At bootcamp, he sang “Stop Crying Your Heart Out” before being rejected and put into One Direction.
He has been in a releationship with former X-Factor presenter, Caroline Flack (32) but it is said it ended at the end of 2011/beginning of 2012. Harry has confirmed the split via twitter at the end of January 2012.

One Direction

Facts about Harry

Harry’s tattoos

All of One Direction’s videos

Contact 1D

70 responses to “Harry”

  1. Maddie :) says:

    hey harry πŸ™‚ xxxxxxx
    i m your #1 fan !!!!!!!!!!!!!!!!!!! i love you so much im so obsessed i would love you to meet you or go to your tour !! but they are all sold out πŸ™ love ya harry and please please please reply thanks πŸ˜€

  2. Anna says:

    why did you leave white eskimo?
    do you still see them?:/

  3. styles_lover_forever!!! says:

    OMG i looove harry sooo much my room is full of his face!!! <3 xxxxxxxxxxxxxxxxx

  4. ellie rose says:

    harry i luv u sooooooo much xxxxxx
    u and the band are amazing i love
    thats what makes you beutiful and gotta be u!!!!!!!!!!

  5. BethGledhill says:

    i love Harry Styles so much, his face is allovber my room, hes so beautiful, eeeeek!xxxx

  6. Nora says:

    Hello Harry!
    I just have to say, you are amazing. Hole one direction is amazing. But i wonder, when do you come to norway?? <3

    -nora big fan <3

  7. bex says:

    umm. HARRY(: are you coming to NZ?
    please…
    we all love you
    .x

  8. Luiese loves harry stiles says:

    OMG HARRY IS SOOO HOT AND I LOVE HIM AND I AM 17 just LIKE HARRYYY AND HE IS SO HAWT N SXC? ALL THE OTHERS SUX ARE SO UGLY? HARRY SHOULD MARRY MEEEEEEEEEE CAUSE I HAVE A HAWT ACCEBT AND HE WOULD LOVE TO KIS MA CUZ MEH BREATH SMEKLZ NIC? AAZAAAAAAH GUVKCXIXCUI 55!€>.££,”Β£?”.'”?~’nc)&) MARRY ME HARRY EDWARD STILEZ!!!!!!!!!!!!!!!!!! MY PHOONE NUMVER IS 07349 652863 CAAAAAALLLL MEH HAZZZZZAAAASAA I WANT TO MEEEEET YOU AND KUSS YOU AND I AM A GR8 SINGA AAND WE CAN DEUT? THE OTHERZ ARE SEW UGLI BUT YOU ARE HAAAAAAAAAAWWWWWWWWT

  9. Rachel says:

    Guys, I’m Harry’s girlfriend πŸ™‚ I love him more than anyone and I actually know him in person :L He lives in the same part as england as my Nana and we chilled once πŸ™‚

  10. sophiestyless says:

    harry , your amazing! I love you hair, im a curly head too! keep missing the tours though πŸ™ cant wait to meet you.xx

  11. sammie loves harry styles says:

    Harry styles I seriously love you like crazzzy and I can’t wait to see one direction live because I’m like obsessed with one direction and I just want to meet you so bad cuz you seem really nice and funny and I realllly wanna meet you txt me πŸ™‚ 480 369 4426 love ya. sam:)

  12. Erianna says:

    My sister really is in love with you you should really go and meet or see her she was BALLING over you cuz you were soo amazing and I felt really bad I couldn’t do anything about it:/ please if you can email or contact me!!:)

  13. Sweetie says:

    My sister really is in love with you,she was CRYING SOOO MUCH over you because you were such an amazing singer and had an amazing voice and I felt soooooo bad cuz I couldnt do anything about it:/ but if you guys trurly love your fans please come down and see her or do something special for her and if you guys do you will make dreams come true well contact me please and let me know!!:)

  14. eleanor simpson says:

    OMG harry!!! you are sooo FIT its unreal! i LOVE you soooo much! would looovveee to meet you that would be my dream πŸ™‚ i am a gymnast i do back flips!!!! reckon you should come to wakefield in west yorkshire cos me and all my friends love you sooo much and your crew!!!! my school is horbury high school the schools post code is wf4 5he and the schoolls number is 01924282740!!PLEASE MARRY ME!!! I have a friend who wants to marry liam aswell called scarlett! please write back!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  15. eleanor simpson says:

    please follow me on twitter eleanor3harrystles

  16. emily says:

    hey harry and one direction

    i was just wondering that maybe you all could come to Australia in March or something. it would be the best 16th birthday present ever if you came here and me and my sister could go see you live. it would be AWESOME!!!

    sorry im hypo right now πŸ˜€

    hope to see you all one day in australia QLD gold coast / brisbane

    thanks for leting me waste your time
    emily

  17. chaima says:

    helo harry love you wen you cam 2 belgiΓ« xd

  18. Anastasija says:

    Harry i saw this one video where u were crying cuz people or should i say haters said bad stuff bout u but dont cry u have like a MILLON THOUSAND HUNDRED so much i cant count dat high LoL im a really BIG fan i hope i can meet u one day!!!pleas replay if u can!!
    Love Ya never will stop!!! -Ana<3

  19. anita says:

    i <3 u sooooooooooooooooooooooo much !!!! i love 1 direction but ur my fave !!!!!! πŸ™‚

  20. Bianca :P says:

    Happy Birthday Harry!!!! Hope you have a nice time in America!! Did you know that my birthday is on the 31st of January?? My twitter account is PrincessB123456 and I’ve bin beggin u to add me and that wud just make my birthday much more special since my sisters dont actually believe that u wud ever aknowledge sum1 lyke me so…. πŸ˜€ Happy Birthday once agen for 1st Feb nd hope u luved counting down the days till your special day lyke i did πŸ˜‰ cheers hope u hav a gr8 b’day outside of Gr8 Britain :)))) dnt party too hard xx

  21. nina xx ;) says:

    happy birthday harry!! i am ur BIGGEST fan!! u have the best voice eva and i wish u wud come 2 australia sometime soon!!

    luv ya 4eva <3

    xx ur #1 fan!!

  22. nina xx ;) says:

    plz plz plz visit OZ this yr!! you have like a million aussie fans over here just waiting 4 u to tour here!!! OMG if i got the chance to meet u, even see u, i would cry tears of joy!! luv ya always!!

    <3 ur #1 fan,

    nina xx luv u!!!!!!!!!!!!!!

    PS. If u do come to Oz, bring ur umbrella aka brolly. watch out for girl's tears of joy!!!

  23. nina xx ;) says:

    hey harry, i have an passion 4 singing, but i dont really show it. when i sing, people actually stop to listen. they compliment me, and my friends are always nagging me to enter some sort of competition. what do i do?? HELP!!?

    rom ur #1 fan,

    nina xx love u

  24. leoni eileen says:

    hello harry edward styles Im leoni Eileen Im 12 years old and im your biggest fan ever and I meen ever you can ask any of my friends. i would love to meet you one day but i know that your always busy showing your awsome talents with niall , louis , liam , zayn well it was great talking about you it would be great if you replied xxxxx

  25. Chelsea says:

    Do you know when 1D are coming to adelaide?!

  26. Mrs styles Megan says:

    hey i love harry im so in love i hope that we can meet someday i really do want to meet him or you bye xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxkiss kiss

  27. Madi says:

    Hey Harry πŸ™‚ well I’m like a big fan I love you do much your heaps amazing and have a great voice I’m not really obsessed cause I know that might freak you out have a concert in Perth in 2012 please , xox have a great year :))

  28. Harry; if you read this, then Hi:) I’ve just been going through all of the other comments and they’re all pretty crazy! Ha..It makes me laugh cause they’re all saying they’re your #1 fan, and there’s more than 1 saying it…maybe I’m not as mad as all the other girls, but I’m a fan of you..pretty big fan of you…I’m 13 from Leeds and I love to sing&draw ’cause they are my skills:) I hope to be a famous singer when i grow up, so we might meet, but that all depends on how talented I am. By the way- Happy Birthday for Wednesday, hope you have a lovely 18th! And don’t party too hard! Anyway if you’ve read this then thankyou for you’re time, but i doubt you actually read these…See you around gorgeous xxxβ™₯

  29. ruby says:

    i love you soooooooooo much your a great singer i love 1D their a great band
    why don’t you have your own show call 1D life or somin on nickeloadeon or somin
    i’m obsesssed with you your so cute hot amazing spectakular and talented your so lucky to have great friends that a funny it beats my friends for sure but any way love ya harry xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx πŸ™‚

  30. ruby says:

    my birthday is on the 30th and yours is on the 1 of feb yours is 2 days after mine
    i love you soooooo much marry me harry please theres a fifteen age gab between you and caroline and theres only 7 between us
    love ya xxxxxxx

  31. evie says:

    harry i want to send you a card please tell me you address where about in chesire and your post card happy 18th bday on the 1st of feb

  32. evie says:

    please tell me your adress and postcod details COZ LOVE YOU SO MUCH HOPE YOU HAVE A NICE B DAY PLEASE SEND ME A CARD FOR THE 13TH OF JUNE HARRY YOU R THE HOTTEST AND YOU R SO CUTE LOVE YOU ALL I LIVE AT 80 MIDDLE PEAK WAY SHEFFIELD S13 9DL I WILL B 10 LOVE EVIE
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  33. LAUREN XX says:

    hey harryyyyyyyyyy
    i love you soo much you sexyy beasstttt!!!
    your too fit for anyone else!!!!!!!!xxxxxx
    love youuuuuu
    love laurenxxxxxxx(a dancer who would dance for you anytime)!!!!!!!!!!!xxxxxxxxx

  34. katherine307 says:

    heeey Harry, i just wanted to wish you HAPPY BIRTHDAY!!! and success! You’re amazing and you have an incredible voice! more succes for you and the band! love you:***

  35. marta poy says:

    I love Harry!!!!!!
    It’s perfect!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  36. veri says:

    heey harry i like to see your smile it is so beautiful. i hope you come to germany and i can see you πŸ˜€ <3

  37. alice france says:

    i love you harry i would love to meet you<3

  38. laura says:

    heey harry i like to see your smile it is so beautiful.i hope you come to cechay .and i can see you love …………………………………

  39. lucy says:

    i love you so much i think about you all day xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxi love you oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohappy valentimes day

  40. veri says:

    hi harry πŸ™‚ happy valentines day ! i hope you read this πŸ˜€
    veri <3

  41. austin johnston says:

    hi harry ive always wanting to meet you and i love your music plz come and vist me at my house or school my adress is
    3 tay road sunderland tyne and wear thorney close sr3 4pd or my school is
    sandhill view secdonary grindon grindon lane sunderland tyne and wear sr3 4en or ring me at 07974076797

  42. austin johnston says:

    plz iit will make my dream of meeting you come true may be we could be friends to

    • austin johnston says:

      if you go to my school plz say that you come because of me and plz come and see me then maybe you and the lads can give a concert

  43. lily says:

    i love him so mutch

  44. jade paterson says:

    Hi harry i am a huge directioner i really really really want to meeet u and the boys i love u the most harry ur what i talk bout every second of everyday if i met u my life u would be the best ur the hottest guy i have ever seen in my life u all r ur my world harry edward styles plz come to red deer alberta text me 587-877-6733 and add me on facebook my name is jadester lynn paterson thats not my real name that’s just my fb name my real name is jade marie paterson i wish i was jade marie styles tho luv u woth all my heart and soul harry plz reply text me and adde on fb thanks i will never stop loving you πŸ™‚

  45. shelby leann says:

    #1 fan you are awsome and i love you

  46. Amna says:

    Love you harry I’m your no1fan plllllz I love you my friends in the school loves you alooooooooooooot plz come Oman plz

  47. Miranda says:

    Harry i am your #1 fan and i can prove it! I love you, you are awesome! I know your happy with taylor but i think you should wake up and see that she is using you to write a few songs like she has used every other guy she has dated. I will never stop loving you! plz add me on facebook plz! It is under Alexis Higginbotham! I hate my last name i wish it was something dreamy like styles! U know ever sensse you aditioned for the xfactor i have been in love with you! If you add me on facebook then i would let you know whatever you wanted to know! I dont feel comfortable giving out information because you never know who is reading it! I love you soo much! I love everything about you and i think you are perfect just the way you are! Love your #1 fan. Plz plz let me meet you somehow! I would just die if i met you! No trying to be so jumpy or you know fany but i just want you to know that i love you and am trying to help you with taylor! Im not one of those fans that are trying to break yall up but im just telling you before you do something stupied and something you regret. Just plz listen to my message i think that it will help you! <3 πŸ™‚

  48. Emma says:

    Hey love you and Louis send me tickets

  49. Jade says:

    Harry i know i am probably NOT your #1 fan but i still love you. i am still in the process of begging my mom to get tickets for the TMH tour. i hope i could like communicate with you. i <3 u so much. hopefully one day i will get a chance to meet you and the other boys. <3 ya hot british boy

  50. zahra says:

    Hello harry
    I Like u
    & i think u are my love
    just it

  51. michaela stevenson says:

    hi harry i am biggestes and biggestes fan ever i love you guys so much i am obssed with youso much i love you harry styles you are fit and i am ugly you hate me dont you? andi dont care if you are in one direction i love you for who you are some people love you because you are in one direction when you where in the x factor i loved youthen even though if you did notget though i whould still love you plz give me a chance and come to troewbrige spinners croft ba14 7an wiltshire plz harry do this for yopur fan xxxxxxx michaela love ya

  52. 3aloush46 says:

    i would gift you this song ”if am louder would you see me”

  53. 3aloush46 says:

    harry my birthday at 4th of june at the same day of rock me music video will you make a surprise for me plzz and call me only once and tell me happy birthday happy birthday that would be my best gift from you my numberis 00971561269015 plzz plzz if you love all your fans and your family and now am listening little thing your 1st part your voice is amazing i dont now what to tell you i just your voice omg thanks for changing my life and if you read this massage say hii to liam,louis,zayn and niall love you

  54. jamie says:

    i love you harry styles you are so awesome heres my
    email to send me emails jamiegrace@hicksathome.com

  55. jamie says:

    harry im 8 years old and i love your songs soooooooooo
    much i am your only biggest fan please please repley
    please im just a kid

  56. jamie says:

    oh and can i get your email address
    please harry i really like your song that goe slike this

    thats what makes you butiful and one more thing im 8 years old soooooo please givbe your fan wich is me your email preddy pwease

  57. jamie says:

    i <3 you please i wish i was your girlfriend but im 8 years old
    and my birthday is october 15 or i will leave a comment when
    because sometime i do it so other friends can come i live in va,newport news 145 fairveiw rd

  58. Jada says:

    Hi harry today is my birthday
    please message me happy birthday

  59. brogan says:

    whenever enybody has any ticks could u tell me i will pay for the ticket thanks xxx

  60. brogan says:

    whenever enybody has one direction tickets please could u sell them to me i will pay thanks and please if you have some that you dont want i will pay for them thanks bye x

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *